پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس برنامه پرسپولیس برای افزایش سقف قراردادش فساد در دومین باشگاه لیگ برتری پخش زنده بازی آرسنال و اورتون در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به خداحافظی دژاگه+عکس زنوزی به دنبال تیم‌داری در مشهد ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟

  • کد خبر: ۲۲۶۴۳۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟
تیم‌های پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های پاریسن ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ در پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدار رفت این دو تیم در آلمان با برتری یک بر صفر دورتمند به پایان رسید.

این دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز همگروه بودند که پاریسی‌ها در خانه توانستند ۲ بر صفر دورتمند را شکست دهند و در آلمان نیز یک بر یک بازی این دو تیم به تساوی رسید.

حال باید منتظر ماند که انریکه به همراه ام باپه می‌تواند در این بازی کامبک زده و تیم پاریسی را یک بار دیگر به فینال برساند.

پیش‌بینی می‌شود در صورت حذف احتمالی پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ام‌باپه فورا در مورد آینده خود تصمیم گیری و تصمیم خود را نیز اعلام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->